Direktlänk till inlägg 10 januari 2011

Mått och vikt

Av ihuvudetpakupan - 10 januari 2011 08:36

Första dagen till förändring. Tänkte lägga upp lite mått för att kunna gå tillbaka och jämföra när jag är färdig. Eller färdig är kanske fel ord, när jag har uppnått målet. När man tränar är man aldrig färdig. Träning skall vara för alltid :D


B = 104 cm

UB = 82,5 cm

M = 81,5 cm

S = 98 cm

HLår = 53,5 cm

VLår = 54 cm

HArm = 26 cm

VArm = 26,5 cm


Vikt = 65,4 Kg

Längd 169,5 cm


Alla mått är tagna idag. Som ni kanske förstår är jag inte direkt överviktig, men när man en dag inte får på sig sina vanliga kläder är det dags att tänka om sina mat- och träningsvanor.


Idag kommer dagen att kantas av skola, vilket kommer att vara en stor frestelse för min kost.Dag 1 och man sätts direkt på prov ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ihuvudetpakupan - 27 januari 2011 00:10

Jag har inte haft ork att ägna en sekund åt bloggen då jag har dragit på mig en förjävlig förkylning. Jag åkte på en förkylning strax efter nyår som höll i sig en vecka ungefär. Jag var helt frisk i en vecka sedan föll jag för en andra förkylning för...

Av ihuvudetpakupan - 9 januari 2011 19:20

Nu har min förkyldning äntligen gett med sig på riktigt och imorgon kommer första träningspasset att genomföras. Denna helg har varit allt annat än nyttig. Visst jag har faktiskt hoppat alla frestelser som har ställts fram så som godis och chips me...

Av ihuvudetpakupan - 5 januari 2011 17:35

Såg idag att aftonbladets Kropp&Hälsa har lagt upp en meny för en hel vecka, från frukost till middag. Detta gillar jag. Har man lite svårt att komma igång med maten så är dessa scheman väldigt motiverande när man ligger i startgroparna till att göra...

Av ihuvudetpakupan - 3 januari 2011 21:54

Dag 3 och förkyldningen har slagit sitt grepp om min kropp. Jag som hade organiserat upp hela mat- och träningsplanen. Ja ja, jag håller mig till kosten ialf så får träningen komma när jag är frisk.   Det absolut dummaste man kan göra är att trän...

Av ihuvudetpakupan - 2 januari 2011 13:01

Ja, som ni kanske har märkt så är inläggen egentligen skriven för några dagar sedan, men jag startade en blogg på blogg.se men insåg fort att det jävlades för mycket. Jag vill att det ska gå smidigt och då bytte jag. Då jag bara hade gjort några få i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards